Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Mit tegyek, ha nem lett jó a méret?

Mivel a megrendelések egyedileg készülnek, és ezek tovább értékesítése sajnos nem megoldható, így a termékek „cseréje" csak korlátozottan oldható meg. Ennek ellenére számunkra elsődleges szempont, hogy vásárlóink elégedettek legyenek, így ha szeretnéd a rendelésedet másik méretben kérni, akkor a pólónak az anyag árán (az üres termék áráért) el tudjuk készíteni újra, cserélni sajnos nem tudjuk.

Ehhez az szükséges, hogy felvedd ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@shopmaxx.hu címen, és minden további információt email-ben megküldünk Számodra.


Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?

A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Pólómánia a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.

Megkérünk, hogy értesítés nélkül ne küldj vissza terméket, előbb jelezd nekünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakció számát e-mail formájában az itt látható címen:  info@shopmaxx.hu  Ezt követően a  munkatársunk azonnal felvesszük veled a kapcsolatot.

Reklamációt tehát email-ben tudunk felvenni, és az alábbi adatokra lesz szükségünk: 

  • Név
  • Rendelésazonosító vagy számlaszám
  • Panasz rövid leírása
  • Mellékelt fotó a kész termékről

 Mindig törekszünk rá, hogy megoldást találjunk a problémádra, így fordulj hozzánk bizalommal.

Rendelkezem-e utólagos elállási joggal?

A Shopmaxx-nál készült termékek minden eseteben egyedileg, a fogyasztók igényei, kérései alapján készülnek, ezért más fogyasztónak nem értékesíthetők tovább. A fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet  29. paragrafusa alapján: "A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.  A további problémák és félreértések elkerülése érdekében mindenkit megkérünk, hogy nagyobb rendelések leadása előtt, egy próbarendelés formájában győződjetek meg a helyes méretekről és színekről.